Achizitii prin SEAP – Tot ce trebuie sa stii
Achizitiile prin SEAP (Sistemul Electronic de Achizitii Publice) reprezinta modalitatea prin care institutiile publice pot achizitiona produse si servicii in mod transparent si legal, direct de la furnizorii inregistrati in platforma nationala de achizitii.
Aceasta pagina se adreseaza institutiilor publice, scolilor, gradinitelor, primariilor, unitatilor medicale, ONG-urilor si tuturor organizatiilor care doresc sa achizitioneze produse prin sistemul oficial SEAP/SICAP.
🔹 Ce inseamna Achizitii prin SEAP:
SEAP (SICAP) este platforma online de achizitii publice.
Permite realizarea de achizitii transparente, sigure si monitorizate de catre stat.
Furnizorii aprobati pot vinde direct catre entitati publice, in baza legislatiei achizitiilor publice.
🔹 Cui se adreseaza:
Institutiilor publice si autoritatilor locale (primarii, consilii judetene etc.)
Unitati de invatamant – scoli, gradinite, licee, universitati
Spitale, clinici si unitati sanitare
ONG-uri si fundatii care deruleaza proiecte cu fonduri publice
Oricarei entitati care efectueaza achizitii prin SEAP conform legislatiei in vigoare
🔹 Avantaje ale achizitiilor prin SEAP:
Transparenta totala in procesul de achizitie
Conformitate cu legislatia romaneasca si europeana
Acces la produse si servicii de calitate, verificate si autorizate
Gestionare facila a ofertelor si comenzilor prin sistem electronic
Economie de timp si costuri pentru institutiile publice
🔹 Cum poti cumpara produsele noastre prin SEAP:
Cauta CUI - ul companiei noastre in platforma SEAP/SICAP
Selecteaza produsele dorite
Trimite o cerere de oferta direct din contul tau SEAP
Echipa noastra te va contacta pentru confirmare si detalii suplimentare
📞 Pentru suport dedicat achizitiilor prin SEAP, ne poti contacta la 0799.797.016 sau pe e-mail la office@jucariilemele.ro.